Recenze knih pro dospělé

S knížetem pekel jsou samé problémy!

Ale je fajn s ním sejít! Mimořádně lehce, zároveň však do morku kostí drtivě, se čte kniha Hanse Ratha: Ďábel je taky jenom člověk.

Dejte si k ní skleničku vína, protože často v textu přijde k chuti.

Zhasněte a rozsviťte si svíčku, budete si připadat jako v tom vánočním čase, jež vás s věčným sněžením obejme mezi stránkami.

Li Č´-Čchang: Sedni si a nedělej nic

21.02.2017 14:33

Sladké nic… Jak jiné je toto NIC, která má na mysli autor, od toho, které naše západní civilizace považuje za odpočinek. Jedná se o lehkost, uvolnění a přítomnou pozornost. Možná už tušíte, kam celá tato kniha míří, hned na začátek mohu říci, že je mimořádně dobrým praktickým návodem, jak na svém těle navodit stav NIC. O vědomé přítomnosti, o prožívání klidu a stoprocentní pozornosti se toho napsalo velmi mnoho, je to bezesporu velmi užitečná teorie, ale z praktického hlediska šlo ve většině případů vždy jen o to, se do tohoto stavu nějak dostat.

Laurie R. Kingová: Holmesova učednice recenze knihy

30.01.2017 17:36

„Pomalu jsem šlapala po pěšině nahoru k chalupě, když moje uši zachytily pozoruhodný zvuk, zkreslený kamennými zdmi po obou stranách cesty. Z Holmesova domu vycházela hudba, jakou jsem odtamtud nikdy dříve neslyšela – veselá, živá melodie k tanci, velmi povzbudivá a naprosto nečekaná.

Opřela jsem se do pedálů, objela dům k zadním dveřím do kuchyně a vešla dovnitř. Šla jsem za hudbou až do přijímacího salónu, kde jsem zastihla černovlasého muže snědé pleti s houslemi zaraženými pod bradu, na níž se skvělo dvoudenní strniště. Nejprve jsem ho nepoznala, ale potom po povědomé tváři přeběhl výraz někoho přistiženého při činu, který vzápětí vystřídal švihácký úsměv, při němž se tomu člověku v ústech zatřpytil zlatý řezák. Neoklamal mě. Až příliš dobře jsem zachytila jeho první, polekanou reakci na můj příchod. Zpozorněla jsem.

„Holmesi,“ pozdravila jsem ho, „neříkejte mi, že pastor potřebuje cikánského houslistu na vesnickou slavnost.“

Recenze knihy Andělské rady od Doreen Virtue se silou cikánských karet

30.01.2017 17:28

Chvílemi jsem nad těmito kartami vážně váhala. Jemné andělské karty, ale s takovými grády jako je karta Ano!, Ne!, Do několika měsíců!.... přesná časová ohraničení. To je velice odvážné. Rázné kroky, rázná doporučení k otázkám, které jim klademe.

Laurie R. Kingová: Hrůzná vláda žen

30.01.2017 17:19

Mám slabost pro příběhy, ve kterých si autor hraje s představou, že fiktivní postava doopravdy žije. Sherlock Holmes je dokonalou předlohou a literární styl Laurie R. Kingové je excelentní. Vše navíc zasazené do zimního londýna, prosincovo-lednový čas a doba po první světové válce. Máte chuť? Tak se pojďme společně knihou projít…

Wolf-Dieter Storl: Zahrada jako mikrokosmos - recenze knihy

30.01.2017 17:09

Zahrada je obrovské duchovní bohatství. Je totiž jako život sám. Hermetika, celistvé pojetí života, cykly, Luna, hnojení, symbióza tvorů i rostlin na zahradě – měla jsem pocit, že s touto knihou sedím s moudrým autorem na jeho zahradě v jižním Německu a vím, že kdyby tomu tak bylo, useděla bych se tam až to úplného ustrnutí. Fascinující čtení pro zahrádkomily i přemýšlivé osoby s filosofickými sklony u nás vychází v rozšířeném vydání, ale základ této knihy napsal autor už v roce 1979. A jsem si jista, že právě nadčasovost a tématicky košaté pojetí zajistí i tomuto vydání mnoho desítek let, ve kterých ho budou čtenáři brát do rukou a po jehož přečtení jim dojdou slova.

Samuel Bjørk: Sova - recenze

23.01.2017 13:06

Ale kniha ve mne zanechala tři dojmy:

- nejprve jsem se fakt bála, jasně syrové severské krimi, nic moc na poslech ve tmě a před spaním. Ne, po tomhle se ne moc dobře chodí v noci na záchod....

Nicole Deadone: Orgasmická meditace recenze knihy

17.12.2016 18:54

Nejvíce mne v anotaci této knihy zaujala věta, že to, co se v ní naučíte, umožňuje muži vyjádřit ženě úctu… no a milion dalších věcí. A to je určitě věta k zamyšlení ještě předtím, než knihu otevřete. A může to být také důvod, proč tuto knihu otevřete. Musím říci, že je to čtení hluboké, zacházející do jisté terapeutické sexuální praktiky (ale jsem si jista, že si ji může každý doladit podle svého či k tomu samému dojít jinými způsoby), ale účelem je plné poznání vlastního těla a tudíž i duše. A v knize najdete spoustu vět, které vás tu a tam zarazí, protože jsou pravdivé a léčí duši.

Jaiya: V poutech rozkoše

17.12.2016 18:08

Sladce štiplavá kniha, jak by se tak dalo říci! Možná jako já se prostě půjdete třeba jen podívat do vyhledávače na to, jak vypadá rákoska! No, já to fakt nevěděla… ale povím vám, to je přepal, tahle kniha! Nic pro stydlivé povahy, naopak parádně ohnivé čtivo pro energií nadupané páry. Tím nemyslím zrovna italská manželství, ale někdo má prostě tyhle choutky. A potom klidně může sáhnout po „poutech rozkoše“, protože lépe asi žádný jiný název tuto knihu nevystihne.

Peta Bee, Sarah Schenker: Nestárnoucí tělo - recenze knihy

15.12.2016 14:08

No to je teda kniha! Nejprve jsem se trochu vyděsila, no ne, to stárnutí je přesně takové! Někdy jsou tu syrová fakta, ale co naděláme, to tak prostě je. Na druhou stranu je to zde popsáno citlivě a rázně, jasně, stručně – společně s tím, co s tím můžeme dělat a jak si právě toto období užít aktivně a v souladu se svým tělem. Nakonec dojdete k závěru, že většina nepohodlí nebo zdravotních problémů, které v tomto středním věku zažíváme, jsou jen důsledkem nepochopení požadavků našeho těla, které už funguje jinak než ve dvaceti. Takže, tady je všechno postupně a srozumitelně. Plus velmi dokonale zpracovaný program, jídelníček, prostě životní styl od a do z, způsobem, ze kterého si pohodlní lidí, jako já, mohou vybrat jen to, co jim vyhovuje – a ono to funguje!

Záznamy: 1 - 10 ze 58
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>